Ledarutbildning av en man som styr ett helt land!!

Som den mycket internationella och högt mediavetande kvinna som är så vet jag att Khadaffi just nu är "in the spotlife", och jag vill såklart ha min del av kakan.. Mina agenter och hans agenter har pratat lite och tycker att ett samarbete är på sin plats.

Khadaffi ska på ett snyggt och modernt sätt få mig att komma överens med mina läsare, bli mer en "kvinna av folket" och få folk att vilja stanna på min blogg med dem mest kärleksfulla knepen.
Vem vet, kanske jag en dag kan styra ett eget land? (...precis som han)


Jag i min tur ska få Khadaffi att le lite mer på kort (precis som nedanför), inte vara så rädd för att köra över andra människor med utlåtanden samt att inte tänkta så mycket på konsekveser. Hittils så har jag bara lyckats med det först nämda!!





Tack för ett givande ubyte Khadi... (som vi vänner kallar honom, det är det latinska namnet på oändlig kärlek och respekt för sina medmänniskor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0