Keep it real, keep it LCHF

Dagens middagstips.

Helstekt gris, som finish, ta och pensla på lite smör för att få den lite knapriga yta!! It’s sooo low carb high fat fashion times!! 

 Bilden är frå tidigare i veckan när jag var i Ryssland och lärde några av mina läsare hur man fångar, spettar, grillar och penslar grisen!!

 Lärde dem även min hejjar-ramsa (sjung med nu om nu vill!)

 “LCHF keeps you full all day, FASHION is the only way!!”
Dem ÄLSKADE den, dem sa att i hårda tider behöver man verkligen något som får en att känna styrka, vilket jag (som person) och min ramsa gav dem. Well, that’s just me alright! ;)

 Peace out mina undersåtar! <3



Ps. går även bra med valp. Men ett tips är att inte ta sin egen, känslor för maten brukar göra att den inte smakar lika gott. Så mitt tips är att ta någon annans valp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0