Jag och Blondinbella kör efter samma koncept...

Jag har alltid varit tjejen som anammar det här med att vara sig själv.
Vara nöjd som man är.
Äta godsaker varje dag.
Mumsa i sig gräddig mat!
PRECIS SOM BLONDINBELLA!




Sen kan man ju även ställa frågan till mig, "Fatamore, hur komme det sig att du har sånt självförtroende?"

"Well, isn't that obvious?!" Med bröst som ingen annan och en kropp som en ängel kan jag inte vara
annat en dröm för mänskligheten! Det i säg är den starskaste form av självförtroende som finns, den yttre sidans värde!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha du e faan störd ;) På ett bra sätt

Rolig läsning, kommer nog få många läsare inom kort! ^^

Kramis ♥

2010-09-23 @ 12:08:53
URL: http://madlawless.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0